Penkkarit 9.2.

Raision lukion abit juhlivat penkkareita torstaina 9.2. Aamupäivän aikana ohjelma on suunnattu lukion opiskelijoille, opettajille ja muulle henkilökunnalle. Penkkarirekat lähtevät liikkeelle lukion pihalta klo 12. Huoltajat ja muut läheiset ovat tervetulleita pihalle katsomaan rekkojen lähtöä. Rekka-ajelu on klo 13 alkaen Turun keskustassa.

Vanhojen tanssit 10.2.

Raision lukion jatkavilla on perjantaina 10.2. vanhojen tanssipäivä. Päivän aikana tansseja esitetään alakouluille sekä klo 13 Kerttulassa lukion opiskelijoille ja henkilökunnalle. Huoltajat ja muut läheiset ovat tervetulleita iltajuhlaan Kerttulan liikuntahalliin klo 18 alkaen. Opiskelijat myyvät iltajuhlaan lippuja koulupäivien aikana erikseen ilmoitettuina aikoina.